به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، منیژه جعفری، مسئول واحد حقوقی و املاک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت شکایات در سایت میراثفرهنگی یزد، گفت: «مردم هرگونه شکایت در زمینه میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی را می توانند در این سامانه ثبت کنند.»
او افزود: «این شکایات از سوی روابط عمومی اداره کل رصد شده و هر شکایت، انتقاد یا پیشنهادی به منظور پیگیری به معاونت مربوطه ارجاع داده میشود.»
جعفری غیرحضوری بودن را از مزایای این امر عنوان کرد و اظهار داشت: «هر شهروند پس از ثبت شکایت شماره پیگیری دریافت کرده که با استفاده از آن می تواند پیگیر نتیجه شکایت خود شود.»
مسئول واحد حقوقی و املاک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد همچنین تاکید کرد: «هرگونه تصمیمگیری و دخل و تصرف در بافتهای تاریخی، به خصوص بافت های ثبت شده باید با نظر سازمان میراثفرهنگی انجام شود.»
انتهای پیام/